Pilot(s): Robo, Gru, Sancho
Aircraft(s): 163664(45), 163870(28), 164543(25)
Unit: 73rd VSqn Winged Hussars
Flight number: 20220713.05
Date: 2022-07-13
Task:
CHEVY1: GPS Guided bombs practice
ACMI
Flights
CHEVY1(Gru[11], Robo[12], Chevy[13])
Engines start / stop:
CHEVY1-1: 09:00 / 10:49
CHEVY1-2: 08:58 / 10:54
CHEVY1-3: ---- / ----
Flight time:
CHEVY1-1: 1:49
CHEVY1-2: 1:56
CHEVY1-3: ----
Payload:
CHEVY1: GBU-38*2, CAP-9M, AN/ASQ-T50, AN/AAQ-28
Payload after:
CHEVY1-1: CAP-9M, AN/ASQ-T50, AN/AAQ-28
CHEVY1-2: CAP-9M, AN/ASQ-T50, AN/AAQ-28
CHEVY1-3: CAP-9M, AN/ASQ-T50, AN/AAQ-28
Fuel initial/at end:
CHEVY1-1: 7758 LBS / 2100 LBS
CHEVY1-2: 7758 LBS / 1800 LBS
CHEVY1-3: ---- LBS / ---- LBS
Sortie JPT:
CHEVY1-1: 800*C
CHEVY1-2: 758*C
CHEVY1-3: xxx*C
Remarks:
Zadanie polegało na zaatakowaniu celów poligonowych za pomocą bomb GBU-38 spoza zasięgu opl. W pierwszej fazie prowadzący zlokalizował cele i oznaczył ich współrzędne a następnie przekazał je skrzydłowym. W tej fazie samoloty utrzymywały luźną formację, jednie pilot [13] utracił kontak z resztą lotu. Kontakt udało się przywrócić przed wykonanie ataku. W drugiej fazie piloci wykonali zrzut bomb na zaprogramowane cele uzyskując pięć potwierdzonych zniszczeń. Powrót na okręt wykonany w luźnej formacji, podczas rozpoczęcia zejścia doszło do rozproszenia lotu i wywniku tego piloci wchodzili w pattern delta w sposób chaotyczny. Lądowania pilotów [11] i [12] zostały przeprowadzone z dużymi odchyłkami od wymagań procedury, jedynie pilot [13] utrzymał w stopniu dobrym wymagane parametry lotu. Cały sposób podejścia i lądowania na okręcie wymaga intensywnego treningu.
Ocena lądowań: [11]: Cut Pass (0.0); [12]: Cut Pass (0.0); [13]: Okay Pass
Flight report / Raport z lotu - 20220713.05
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest