Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Forum logo
LeadGhosT
Kanadydat na kadeta
Posts: 3
Joined: Mon May 11, 2015 9:50 pm

Re: Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Post by LeadGhosT » Tue May 12, 2015 3:54 pm

O to bardzo dobra wiadomość dla mnie :) Aktualnie nie posiadam MiG'a-21 i 15 ale może kiedyś się to zmieni :D
Jeśli chodzi o konfigurację, szkolenia itd. to spokojnie. Jak wspomniałem gram w A2 ACE Community i paczka modów która waży +/- 10GB trzeba było ją ręcznie instalować a potem tygodniami konfigurować, więc nabrałem spokoju do takich spraw :P. "[...]Nudnych lotów" ? Jak tu się nudzić podczas lotu w chmurach podziwiając piękne widoki :D ?
Z przyjemnością przejdę wszelkie potrzebne treningi które będą potrzebne do samodzielnego lotu w MiG'u-29A czy też A10C. Jeśli chodzi o samego MiG'a-29A jeśli takowy by się pojawił w hangarze to służę osłanianiem pleców czy też patrolu na skrzydle ;).
P.S Wiem że MiG-29A i pozostałe wersję mają strasznie uproszczone sterowanie oraz zachowanie w powietrzu, lecz co ja poradzę że ED zapomniało o tej bestii :(. Trzeba mieć nadzieję że go poprawią bo szkoda-taki piękny samolot, a jest jeszcze na poziomie FC2.
P.S2 Jeśli nie macie nic przeciwko zgłaszam się do eskadry :).

User avatar
ptako
Pułkownik
Posts: 1377
Joined: Mon Jun 25, 2012 6:47 pm

Re: Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Post by ptako » Tue May 12, 2015 11:55 pm

W takim razie zapraszam do zapoznania się bliżej z zakresem szkolenia i naszym "eskadrowym" zyciem.
Dostałeś uprawnienia dostępu do działów przeznaczonych dla kadetów. Miłej lektury :twisted:

Moja propozycja:
- pogawędka na naszym TS, instrukcje co do niezbędnych modów/narzędzi/konfiguracji DCS. Testy.
- wykonanie lotu zapoznawczego na A-10C
- szkolenie podstawowe na A-10C
- po nabraniu nieco wprawy w wykonywaniu lotów w ramach pary, możemy poszerzyć szkolenie o Miga-21 (o ile do tego czasu go zdobędziesz) lub uwzglęnić Miga-29A przy planowaniu eskorty dla A-10C w niektórych naszych misjach.

Na naszym TS zwykle ktoś jest ok21:00 - 21:30. Hasło dostaniesz w przywatnej wiadomości.
signature image of 7392
"The three best things in life are a good landing, a good orgasm, and a good shit.
A night carrier landing is one of the few opportunities to experience all three at the same time."

cheap_truth
Posts: 2
Joined: Tue Jun 16, 2015 2:16 am

Re: Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Post by cheap_truth » Tue Jun 23, 2015 9:47 pm

Aloha,

Od paru miesięcy uczę się latać SU-27, ale chętnie polatałbym z innymi ludźmi. Z tego co wyczytałem na forum, latacie głównie na A-10, więc będę musiałbym zacząć od zera (osobiście nie mam nic przeciwko temu).

Mam też Miga 15. i 21, no i A-10C, choć tym ostatnim nigdy nie latałem. Czasami zaglądam na serwery "Rise of Flight," bo spadochrony są dla mięczaków ;-P

User avatar
ptako
Pułkownik
Posts: 1377
Joined: Mon Jun 25, 2012 6:47 pm

Re: Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Post by ptako » Mon Jun 29, 2015 3:39 pm

Czołem.

Jakoś mi umknął ten post, więc przepraszam za zwłokę w odpowiedzi.
Co do meritum - tak latamy głównie na A-10C.
Ale zaczynamy także latać na Mig-21bis i Mig-15bis.
W przypadku każdego z powyższych samolotów stawiamy na jedną rzecz - maksymalnie dokładne odwzorowanie zasad wykonywania lotów, procedur lotniczych, zasad komunikacji radiowej etc.
Jeśli takie latanie będzie dla Ciebie czymś interesującym - zapraszamy do kontaktu na naszym TS.
Namiar dostaniesz w prywatniej wiadomości.
signature image of 7392
"The three best things in life are a good landing, a good orgasm, and a good shit.
A night carrier landing is one of the few opportunities to experience all three at the same time."

cheap_truth
Posts: 2
Joined: Tue Jun 16, 2015 2:16 am

Re: Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Post by cheap_truth » Fri Jul 03, 2015 12:40 am

Podobało mi się to co słyszałem na TSie - zwłaszcza dyskusja na temat misji na zakończenie.

Zabieram się za szkolenie A10C - na początek misje treningowe dostarczone z modułem itp. To pewnie potrwa kilka tygodni. Gdy będę oswojony z maszyną, odezwę się. Chyba, że mógłbym się podpiąć na szkolenie z innym kadetem (jeśli bylibyśmy na podobnym poziomie zaawansowania)?

Przy okazji:
https://medium.com/war-is-boring/no-the ... 151453dde6
https://medium.com/war-is-boring/test-p ... db9d11a875

User avatar
ptako
Pułkownik
Posts: 1377
Joined: Mon Jun 25, 2012 6:47 pm

Re: Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Post by ptako » Fri Jul 03, 2015 6:11 am

Cieszę się, że Ci się podobało:)

Szkolenie możemy rozpocząć dopiero od sierpnia, bo za parę dni znikam na urlop.
Do tego czasu zapoznaj się nieco z maszyną, poczytaj dokumentację, naucz się go uruchamiać i wyłączać.
Poczytaj też nasze forum, poinstaluj niezbędne mody i pościągaj dokumentację (dostęp powinieneś już mieć)
W miarę możliwości poprauj nad sensownym skonfigurowaniem joysticka/przepustnicy, żeby nie przeszkadzały Ci w lataniu. W razie pytań/problemów - atakuj kogokolwiek z nas.
signature image of 7392
"The three best things in life are a good landing, a good orgasm, and a good shit.
A night carrier landing is one of the few opportunities to experience all three at the same time."

Chaffee
Kanadydat na kadeta
Posts: 5
Joined: Sun Aug 31, 2014 10:56 pm

Re: Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Post by Chaffee » Mon Jul 06, 2015 10:45 pm

Witam wszystkich, we wrześniu poprzedniego roku pisałem pytanie o latanie z Wami, pisałem że dopiero od marca jestem w stanie pokazywać się na lotach. Szkoła już definitywnie zakończona, dyplom w kieszeni więc przyszedł czas na loty. Oczywiście myślę o lotach na A 10C i jeśli macie zapotrzebowanie na kierowców UH 1 chętnie polatam. Jakie są możliwości co do szkolenia na A 10C?

User avatar
ptako
Pułkownik
Posts: 1377
Joined: Mon Jun 25, 2012 6:47 pm

Re: Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Post by ptako » Mon Jul 06, 2015 11:10 pm

Witamy ponownie:)
Co do szkolenia na A-10 - dopiero od sierpnia, bo w piątek znikam na urlop.

Ale jakieś luźne loty tak czy siak się pewnie będą odbywały.

No i gratulacje!
signature image of 7392
"The three best things in life are a good landing, a good orgasm, and a good shit.
A night carrier landing is one of the few opportunities to experience all three at the same time."

JanPavulon
Posts: 2
Joined: Tue Sep 29, 2015 7:30 pm

Re: Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Post by JanPavulon » Tue Sep 29, 2015 7:57 pm

No elo,
Wciągnąłem się niedawno w DCS, mam FC3, A10 i Black Sharka.
Umiem w miarę wszystko robić A10, start, lądowanie, walka, tak samo helikopterem, ale chętnie nauczyłbym się robić to lepiej.
Jestem bezrobotnym gównem więc pewnie będę dostępny większość wieczorów 8-)
mam podstawowy joy, niedługo możliwe że zbuduję sobie FreetrackaIR, albo kupię od razu Oculusa jak wyjdzie wreszcie.
Od czego zacząć? Nie wiem czy potrzebne mi szkolenie od zera w A10, w miarę ogarniam podstawy.
Chętnie za to wziąłbym udział w treningu FC3 albo Ka50.

User avatar
ptako
Pułkownik
Posts: 1377
Joined: Mon Jun 25, 2012 6:47 pm

Re: Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Post by ptako » Tue Sep 29, 2015 8:09 pm

Czołem.
Na FC3 i Ka50 nie latamy raczej.
Skupiamy się na A-10C, czasem korzystamy z Miga-21Bis.
Co do konfiguracji Twojego sprzętu - bez czegoś w stylu freetracka będzie ci cholernie ciężko. Nie wiem jaki dokładnie masz joystick, więc trudno powiedzieć czy da się jakoś sensownie z niego korzystać.

W chwili obecnej nie mamy możliwości szkolenia kolejnego kadeta w ramach szkolenia podstawowego.
Możemy Cię jednak tak czy siak zaprosić do wzięcia udziału w naszych lotach w charakterze gościa.
Jeżeli jesteś zainteresowany to musisz jeszcze doinstalować sobie Aries Radio (żeby być w stanie komunikować się przez radio w trakcie lotu).
signature image of 7392
"The three best things in life are a good landing, a good orgasm, and a good shit.
A night carrier landing is one of the few opportunities to experience all three at the same time."

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest